برگزاری مسابقات محلات تهران
 
بانوان پرتوآ مازندران
 
 
15 دی 1391برچسب:, :: 14:20 ::  نويسنده : دختر پرتوآ

محمد باقر قالیباف شهردار تهرن در مراسم افتتاحیه مسابقات محلات  تهران که در مجموعه 12 هزار نفری آزادی با تبریک ولادت امام جواد (ع) و 13 رجب سالروز میلاد حضرت علی (ع)، از حضور بیش از دو میلیون نفر از شهروندان پایتخت اعم از آقایان وبانوان در تیم های ورزشی شهرداری تهران خبر داد و گفت: ورزش کردن یکی از مهمترین اقدامات برای احیای شهر در ابعاد مختلف سلامت جسمانی وتقویت روحیه شهروندی است.

شهردار تهران درباره ی احداث سالنهای ورزشی برای بانوان نیز خاطر نشان کرد: ممکن است با شتاب روز اول احداث سالن ها انجام نشود ولی زمانی تعداد آنها محدود بو د ولی در حال حاضر بالای 120 سالن داریم.

در ادامه مراسم آقامیر رئیس سازمان ورزش شهداری تهران نیز گفت: اقدامات شهرداری تهران در حوزه ی ورزش رو به رشد بوده به نحوی که در حال حاضر  با افزایش 15 درصدی برنامه ها ی ورزشی و مسابقات در محلات روبه رو هستیم. وی با بیان اینکه دربرنامه ها ی فرهنگی اجرای بخش های هنری، کتاب خوانی و قرآن خوانی دیده شده، افزود: برنامه های پیش بینی شده شامل 18 رشته ی ورزشی برای بانوان و 16 رشته برای آقایان نظیر رشته های کونگ فو، فوتبال، بسکتبال، والیبال، فوتسال، کشتی، تکواندو، کاراته، شنا، بدمینتون، شطرنج، اسکیت، ژیمناستیک است.

مراسم با مدحیه سرایی به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) آغاز شد ونمایشهای رزمی پرتوآ پایان یافت.

طی این مراسم ورزشکاران پرتوآ کار به هدایت نادر شکری در ورود به سالن اقتدارو زیبایی هنر این رزم پهلوانی را با نمایشی زیبا و چشم نواز از هماهنگی، انسجام، ریتم در حرکت و یکپارچگی به نمایش گذاشتند و نمایش را با اجرای حرکات نمایشی ای مانند تکنیکهای مار، درنا دونانچیکو و اجرای دو فرم زیبا توسط روح ال...شکری پس گرفتند و برنامه خود را با شکستن ا جسام سخت به پایان بردند وسالن را با تشویق جمعیت حاضر که از تماشای این برنامه مهیج و جذاب به وجود آمده بوند ترک کردند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

ده فرمان پرتوآ: نيت راست، كردار راست،گفتار راست، ورز راست،فروتني،فاداري، فداكاري،جوانمردي،صبر،ايمان پاك
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)